Wandelgroep bestaat 5 jaar

De grote motor achter de wandelgroepen is Ton Castelijns. Al weer vijf jaar organiseert hij de wandeltochten, weet steeds nieuwe bestemmingen te vinden langs de mooiste paden. Meestal door de natuur. Ook regelt hij op het punt van aankomst, of na afloop tijd voor een drankje voor de deelnemers, die daar overigens zelf voor betalen. Dankzij vrijwilligers als Ton bestaat onze vereniging. En hij doet het goed, want de groepen worden steeds groter. Afgelopen vrijdag hadden we de hoogste opkomst zinds het bestaan van de wandelgroepen. Of lag dat aan het gegeven dat het bestuur trakteerde op taart vanwege het vijfjarig jubileum en het in 't zonnetje zetten van de heer Castelijn.

Ton, hartelijk dank voor je enorme inzet.

Ook u kunt mee met de wandelgroepen. Er zijn korte tochten en iets langere. Vertrek altijd vanaf buurthuis De Korf op vrijdagochtenden in de even weken om 09.15 uur. Kijk op deze website bij ACTIVITEITENKALENDER voor de juiste datums.