Onze vereniging bruist

Anders Kijken Naar Kunst

Als seniorenvereniging proberen we voortdurend te vernieuwen en jongere senioren vanaf 55 jaar aan te trekken. Dat doen we onder andere door nieuwe activiteiten aan te bieden waarin de jongere doelgroep is geïnteresseerd. Zoals de aangeboden cursus "Anders Kijken Naar Kunst", die helemaal vol zat met leden en niet-leden. Heeft u, als lid of toekomstig lid, ook ideeën voor nieuwe activiteiten, cursussen etc.? Laat het ons weten. Voor de contributie hoeft u het niet te laten. Die is € 24,- per jaar. En heeft u een Heusdenpas dan krijgt u het geld terug van de Gemeente.

Zo wordt u lid van Seniorenvereniging Vlijmen-Dorp

Dat gaat het makkelijkste door naar de website van KBO Brabant te gaan, en daar naar de knop LIDMAATSCHAP. Of volg deze link: AANMELDEN ALS NIEUW LID.

U leest daar wat het lidmaatschap inhoudt en wat KBO Brabant allemaal doet voor haar leden.
U vult op deze pagina uw gegevens in. En bij de zin: "Ik wil graag lid worden van Afdeling:" kiest u in het keuzemenu VLIJMEN DORP.
Mensen die in het bezit zijn van de Heusdenpas kunnen de contributie terugvragen bij de Gemeente Heusden.
Ons bestuurslid ledenadministratie Annemarie van Bladel krijgt u aanmelding door van KBO Brabant en hij zal u zo spoedig mogelijk een bezoek brengen om u te informeren over Senioren Vereniging Vlijmen-Dorp en KBO Brabant.

Ook kunt u zich rechtstreeks aanmelden bij het bestuurslid Annemarie van Bladel, Pasteurlaan 2, Vlijmen, 073-5114660 of 06-30487578, email: a.vanbladel@ziggo.nl.
We heten u van harte welkom.